Jaguar XK120 - 1952 em Moçambique




We received an email from mr. Charles Clegg looking for information about his Jaguar:

I am trying to track down any photos or history of my 1952 Jaguar XK120 which was delivered to Mozambique and spent more than 20 years there with its first owner, Mr. Silva (first name maybe Raul or Cruto). I believe the car raced in Mozambique as well.

This is the olnly period photo I currently have of the car in Mozambique with its first owner of over 20 years.

Any information is welcome !

motorsportinangola@gmail.com


Recebemos um email do sr. Charles Clegg procurando por informações sobre o seu Jaguar:

Estou tentando encontrar fotos e o histórico do meu Jaguar XK120 1952 que entregue em Moçambique e passou mais de 20 anos lá com seu primeiro dono, sr. Silva (Raul or Cruto talvez seja o primeiro nome). Eu acho que o carro também participou de corridas em Moçambique.

Esta é a única foto que tenho do carro em Moçambique.

Qualquer informação é bem-vinda !

motorsportinangola@gmail.com

Comentários

Postar um comentário

Postagens mais visitadas